مددکار اجتماعی

مددکار اجتماعی یعنی:

مددکار اجتماعی

مددکار اجتماعی یعنی:

مددکاری حرفه‌ای ، مبتنی بر علم ، هنر ، مهارت و هدف تعریف می شود که در آن مددکار کمک می‌کند که مددجو (یک فرد یا گروه یا جامعه) مشکل خود را شناخته و به توانایی‌های خود پی ببرد و با استفاده از منابع و امکانات موجود در جهت حل مشکل خود بر آید.

  • ۰
  • ۰

کسی که شیوه های کار اجتماعی است یک مددکار اجتماعی نامیده می شود. در انگلستان، به عنوان "مددکار اجتماعی" توسط قانون محافظت (تحت استانداردهای مراقبت s.61 قانون 2000) و تنها کسانی که آموزش در دانشگاه یا از طریق مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در کار اجتماعی مورد تایید قرار گرفته و با مناسب ثبت بدن نظارتی حرفه ای (بهداشت و شورای حرفه مراقبت در انگلستان، شورای خدمات اجتماعی در اسکاتلند در اسکاتلند، شورای مراقبت از ولز، یا شورای مراقبت های اجتماعی ایرلند شمالی) ممکن است کار اجتماعی تمرین و به نام یک مددکار اجتماعی. برای انجام این کار در غیر این صورت یک جرم جنایی است. مددکاران اجتماعی دانش آموزان معمولا تحت یک مجموعه سیستماتیک آموزش و مدارک که متمایز از کارکنان مراقبت های اجتماعی و یا دستیاران مراقبت، که ممکن است یک نقش اجتماعی انجام اما نه لزوما مدارک تحصیلی و یا مهارت های حرفه ای از یک مددکار اجتماعی واجد شرایط هستند. در حال حاضر هیچ مدارک رسمی و یا آموزش به عنوان یک دستیار اجتماعی مراقبت، پرسنل، یا مراقب، اما کارکنان عمدتا جانبی تمرین وجود دارد پاسخگو به عضو واجد شرایط از کارکنان، به عنوان یک مددکار اجتماعی. تحقیق و عمل اجتماعی در زمینه هایی از قبیل تمرکز دارد: سلامت روان و اعتیاد، ارزیابی و تشخیص، توسعه انسانی، sociolegal، روحی، روانی مسائل مربوط به تنوع، به حاشیه راندن و ظلم و ستم. روانکاوی، مشاوره، سیاست اجتماعی، مدیریت عمومی، ارزیابی برنامه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل سیاست اجتماعی و توسعه، برنامه ریزی اجتماعی، رفاه خانواده و فرزند، و توسعه اجتماعی و جامعه است. مددکاران اجتماعی به نهادهای حرفه ای محلی، ملی، قاره ای و بین المللی برگزار می شود. این رشته میان رشته ای است که شامل مبانی نظری از اقتصاد، آموزش و پرورش، جامعه شناسی، حقوق، پزشکی، فلسفه، محیط زیست، سیاست، مردم شناسی، و روانشناسی است.
کلمات کلیدی مرتبط: در ایران، صدابردار استودیو دقیقا چه می کند؟ , استخدام فیلمبردار در سبزوار در محیطی آرام , کار مهندس نساجی و شناخت وظایف او , تعمیرکار ماهر تمام وقت در استان خراسان شمالی مخصوص پزشکان , کجا مهندسان کشاورزی کار می کند؟ , مهندس مکانیک جاده چالوس در بهترین نقطه شهر , ویژگی ها و وظایف مربی رانندگی , تراشکار در منطقه 4 جوانان و ورزشکاران , استخدام مهندس نرم افزار , سعادت آباد منشی مدیرعامل در بهترین نقطه شهر ,

  • ۹۴/۰۸/۱۴
  • سما دین پرور

نظرات (۲)

ما انسانها در زندگی خود به اندکی گوناگونی و دگرگونی نیازمندیم؛ این همان امری است که زندگی را هیجان‌انگیزتر می‌سازد.((آنتونی رابینز))

باسلام

درصورت امکان از مهارت های مددکاری دوباره مطلب بذارید .ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی